Wednesday

tag lagi !

1. Adakah Anda Rasa Anda Hot ?

nanti nak cakap hot orang cakap perasan pulak . so fikirla sendiri . haha .

2. Update Wallpaper Anda Guna Sekarang

3. Cerita Pasal Gambar Ini

gambar saya bermakna lappy saya . jangan amik lappy dan guna tanpa kebenaran saya . hohoh .

4. Kali Terakhir Makan Pizza ?

time pegi giant . tak ingat la bile . yang penting dalam bulan november~

5. Lagu Terakhir Anda Dengar ?

seasons in the sun . besttt :)

6. Apa Anda Buat Selain Selesaikan Tag ni ?

tengok video klip westlife kat youtube :)

7. Selain Nama Sendiri, Anda Dipanggil Dengan Nama Apa ?

time kat plkn dulu orang panggil mama@ma . sebab suke membebel . *jangan percaye . haha .

8. Tag Lagi 5 Orang

*muna
*faraeleena
*caza

9. Siapa Orang Nombo 1 Dengan Anda

die besfren saya time kat shahbandaraya . bfforever <3

10. Katakan Sesuatu Pada Orang Nombo 5

orang ni tak wujud~

11. No 3 Ade Hubungan Dengan Sape

taktau . sebab die rumate pia . bukan rumate saya . ;)

12. Bagaimana Pula Dengan Nombo 2

die ex rumate saya . die ade fair dengan alip . hehe .

13. Kata2 Cinta Pada Orang Nombo 4

saya tak suke ayat cinte . wahaha .

14. Berikan 4 Fakta Yang Anda Tahu tentang Orang Yang Anda Tag

.dorang sume kawan saya

.dorang sume perempuan

.dorang sume dah habis spm

.dorang sume tengah amik diploma


TAMAT :)

No comments:

Post a Comment