Sunday

2011

tup tap tup tap da masuk 2011 . yeay ! happy new year :) . walaupun da lambat sehari . makanya bermula semester baru . haisshh . macam malas je nak blajar . hee . eh , takleh takleh . ade mision baru untuk tahun baru . harap harap tercapai . aminn ~

semester dua . here i come . haha :)
jom jom flashback time sem 1 dulu dulu . cehh . haha .

26jun2010 . tarikh daftar masuk uitm penang . bilik3.26 wingB . wahh , sape rumate saya . haha .
orang pertama dikenali , faraeleena :) . mds bersama die . best kan fara mds kite . hee~

aira , muni , tiqa , pia , ida .
kita memang ditakdirkan kawan kan . :)
kawan kawan gila gila , suka suka , sedih sedih . :)

walaupun baru sem 1 tapi banyak gak benda saya da wat . haha . nak tau ? jom .

.bangun lambat .
-tu biase la kan untuk orang yang bergelar pelajar kan . haha .

.masuk kelas lambat.
-ni pun senanye normal je. tapi saya , kelas kul8 bangun dari katil kul745 . bagus kan saya . haha . biase la 2 bangun lambat . tido lambat kan . haha .
-paling best time nak test BEL130 , kami 6orang masuk lambat . semua tunggu kami untuk jawab test . best kan . haha . padahal kami yang cari kelas untuk jawab test . semata mata . haha .sorry missmarni :)

.tido time lecture.
-benda ni memang best . sila praktikkan selalu ye . haha . 2jam tido dalam kelas physic . pastu lecturer kejut untuk jawab soalan .memang rock la kan . haha . sorry encikhalim :)

.perang dengan technician.
-ni memang paling best dalam sem1 . haha . kaula yang start dulu . macam mane aku nak hormat . alamak . kasar la pulak . haha . bajet macam steady la kan melawan cakap die . tapi kuar2 bilik 2 leleh jugak . tak rock mane la . haha . 'kalau saya cakap jangan melawan boleh tak? ' . ouh , kata kata anda itu akan saya ingat sampai bile2 . haha . yang penting lecturer current sokong okay . siap suruh isi borang aduan lagi . memang tak boleh bla . ingat technician 2 nak ngadu kat lecturer saya yang pelajar die yang comel ni *ehemm* kurang ajar . tapi sori la . lecturer sokong saya . sorry enciktechnician . semoga kita tak berjumpa la ye sem ni . :)

itu je kot benda giler pena saya lakukan untuk sem1 . lain lain akan dijalankan sem2 ni . haha . eh , taubat taubat. haha :)

yeay , esok sekolah . eh silap , kuliah dah mula . haha .
kawan kawan , selamat menjalani semester dua ye . DL okay sem ni . ayuh fighting fighting . haha .
:)




p/s : awak , i heart you <3

No comments:

Post a Comment