Sunday

pulau pinang

saya student uitm penang . saya sayang uitm . uitm di hatiku . first time sampai penang teruja kot . yela , first time jejak kaki kat penang kan . haha . saya suka stay sini sebab sini best . nak tau sebab ape best ?


dari kiri : ida , pia , aira , lupe name , saya , tiqa , muni

mereka adalah sahabat saya . sebab mereka hidup saya di penang menjadi seronok.saya bertuah dapat mengenali mereka . mereka gila gila . sama macam saya . so takde hal la nak masuk dengan dieorang ni . i love you guys ! <3



dari kiri : fara , fatin , saya , dayah
*aira kate muka saye skema . abaikan .

meraka plak adalah rummate terbaik saya . mereka memang best . kami slalu bergosip dalam bilik . haha . tapi yang tak bestnye mereka suke tido awal . tinggalkan saya sendirian di dalam bilik . sobsob . i love u alls :)




ED1B

ni plak classmates saya untuk sem1 . ni gambar bersama missmarni lect bel130 . kelas kami cuma ade 5 ekor kumbang je. yang selebihnya semua bunga . tapi kelas kami tetap happening . best dan bertuah dapat kenal dengan korang . the best memory time gathering kat pantai bersih . sumpah best giler ! :)




makanan . *yummy

makanan kat sini memang sedap . memang gemuk la kan duduk sini . favourite food saya kat sini ialah nasi pattaya abang kafe :) . aira dan munie namakan sebagai makanan bosan . sedapp . nanti sapesape nak gi penang , datangla kolej baiduri order nasi pattaya satu . confirm tak rugi . haha .




kancil vs mini cooper

yang paling best time merayau rayau sekitar permatang pauh . yang atas 2 kereta yang kteorang selalu sewa . yang kanan 2 plak kereta yang tak kesampaian untuk bawak kteorang merayau . haha . banyak tempat gak la kteowang da pegi . tapi macam takde yang menarik je . tapi memang best dapat berjalan . tapi kalau poket tengah penuh jela . hee~ . tempat yang paling best adalah rumah makwan ; makangkat pia . saya suka pegi sane sebab rumah 2 best . boleh tengok tv , makanan sedap . pas2 time nak tido kena cop tempat dulu di atas katil . pas2 bila bangun pagi semua taknak pegi mandi dulu . klakar kan . *sila gelak
driver;aira , penumpang terhormat;wani,munie,tika,pia :)
*ida takde sebab die tak pena follow kami . die slalu ade hal kalau kami nak pegi berjalan .


pakwe? saya tak story sebab takde yang tersangkut lagi . wuhaha . saya datang penang bukan nak cari pakwe , tapi nak dapat sijil diploma . *konon suci . HAHA.

so conclusionnye , penang memang da best la . saya tak menyesal sebab dapat sini . walaupun jauh dari rumahku syurgaku , tapi tak menjadi masalah . ngee~


I LOVE PULAUPINANG!





No comments:

Post a Comment